All our direction

SHOW ALL

22 October 2006

BP Azerbaijan üçün “biodiversity” brendinin yaradılması

Bizim məqsədimiz BP Azerbaijan şirkətinin layihəsi olub, üç ölkədə (Azərbaycan, Türkiyə və Gürcüstanda) fəaliyyət göstərən və ətraf mühitin mühafizəsi ilə bağlı olan "Biodiversity" üçün loqo və korporativ üslubun hazırlanması idi.

Biz Edvard Lorensin "kəpənək effekti" nəzəriyyəsinə əsaslanmağı qərara gəldik. Bu nəzəriyyəyə görə, Ayovada qanadlanan kəpənək, İndoneziyada yağışlı mövsümdə baş verən hadisələrə səbəb ola bilər.

Bunun üçün biz loqo və korporativ üslubun hazırlanmasında kəpənəyi böyük nailiyyətlər və ətraf mühitin mühafizəsini işarələyən simvol kimi nümayiş etdirdik.







20 October 2006

BP Azerbaijan üçün hər il keçirilən “Safety Leadership” forumunun konsepsiyası

PREV

30 October 2006

BP Azerbaijan prezidenti Deyvid Vudvordun vidalaşma tədbiri üçün konsepsiya

NEXT

Oxşar layihələr

23 July 2012

Avionics şirkəti üçün loqo və korporativ üslub

16 November 2007

MuğanBank üçün korporativ üslub

04 May 2008

AG Bank üçün loqotip və korporativ üslub

17 September 2009

C'est bon şirkəti üçün yeni korporativ üslub

17 December 2009

IBRA Holding üçün loqotip və korporativ üslub