Biz kreditin alınmasının əsas məqsədinin insanların ürəyindən keçənləri etməsi olduğunu əsas götürərək "Ürəyindən keçənlər üçün" adlı reklam kampaniyası hazırladıq.
Həm dizaynın, həm də texniki xüsusiyyətlərinin mükəmməlliyini nümayiş etdirmək üçün biz "şah əsər" ifadəsindən istifadə etdik. Bununla da, onun üstünlüyünü vurğuladıq.
Bizim məqsədimiz BP Azerbaijan şirkəti üçün təhlükəsizlik kommunikasiyasının yaradılması idi. Vaxt keçdikcə işçilər müxtəlif kommuniaksiyalara diqqət yetirmirlər. Bunun üçün biz üzərində real obyektlər olan kommunikasiya yaratdıq.
Bizim məqsədimiz BP Azerbaijan şirkətinin ''Building a Brighter Future” layihəsi çərçivəsində kommunikasiyanın yaradılması idi. Layihənin məqsədi inkişafın nümayiş olunması idi.
JIS şirkəti BP üçün quş qripi haqqında bəhs edən informativ poster və bukletlər üçün dizayn hazırladı. Bu poster və bukletlər indi BP-nin dünya üzrə ofislərində istifadə olunur.
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən BP şirkətinin illik hesabatı onun il ərzində olan fəaliyyəti, tədbirləri və ilin əsas hadisələri haqqında məlumatlardan ibarətdir.