Nar Mobile və Ali&Nino kitab mağazaları şəbəkəsi “Turbo” internet paketlərini aldıqda istənilən kitaba 40%-dək endirim qazandıran kampaniyaya başladı.
Bizim məqsədimiz yeni kartların hər bir alıcıya uyğun olduğunu göstərmək və seçim qarşısında qalan potensial müştərilər üçün kartı avtomatik olaraq müəyyənləşdirən əyləncəli anket hazırlamaq idi.
Bank of Baku-nun yeni kampaniyası Dostlar klubunun üzvləri tərəfindən tövsiyə edilən müştərilərə heç bir arayış təqdim olunmadan kredit almaq imkanı yaradır.
Biz BP Azerbaijan şirkətinin nəzdində fəaliyyət göstərən Caspian Energy Centre muzeyi üçün ev təhlükəsizliyi haqqında maarifləndirici interaktiv oyun hazırladıq.
Caspian Energy Centre muzeyi BP Azerbaijan şirkətinin nəzdində fəaliyyət göstərir. Bu muzeyə turlar təşkil edilir və enerji istehsalatı haqqında məlumatlar verilir.