Tapşırığımız şirkətin tam rebrendinqini hazırlamaq idi. Əsas konsept brendi maksimum olaraq sadələşdirmək idir.
Rabitə Bank ölkənin ən qədim banklarından biridir. Tapşırıq, bankın mövqeyini müəyyən etmək, yeni loqotip və korporativ üslub hazırlamaq idi.
Centras Group – Qazaxıstanın böyük bir maliyyə xoldinqidır. Məqsədimiz bütün holdinq üçün yenilik və tərəqqini əks etdirən yeni aydentika hazırlamaq idi.
Bizim məqsədimiz Kommesk-Omir üçün yeni bir logo və korporativ üslub yaratmaq idi.
Alman xarakterini çatdırmaq məqsədilə loqotipi maskulin və bir qədər sərt etdik.
Basis əla növ un brendidir. Tapşırıq Basis üçün loqo və qablaşdırma hazırlamaq idi.
Məqsəd həm sistemə, həm də agentliyə uyğun olan loqotip və korporativ stil yaratmaq idi.
Azərbaycanın ən böyük və aktiv banklarından olan AzeriGasBank 2008-ci ildə keçirilən rebrendinq nəticəsində adını yeniləyib AG Bank oldu. Biz AG Bank üçün loqotip, korporativ üslüb və təlimat hazırladıq.
Biz studiyanın fəaliyyət sahəsini nəzərə alaraq şirkətin adındakı hərfləri layihə planının detalları şəklinə gətirərək loqotipi və korporativ üslubu tərtib etdik.
Komandamız “Baku United” klubu üçün loqotip və korporativ üslub hazırlamışdır. Loqonun yaradılmasında Azərbaycanın və İngiltərənin simvollarının fərqli xüsusiyyətləri istifadə olunmuşdur.
Bazara yeni daxil olan Teleport provayderi loqotipin və korporativ üslubun yaradılması üçün bizə müraciət etdi. Sərhədsiz imkanlar konsepsiyasını əsas götürərək teleportasiya prosesini ifadə etmək üçün "Möbius lenti" formasında olan keçid qapısından istifadə olunmuşdur.