Standart
- Media kanallarının seçimi
- Hədəf kütlənin seçilməsi
- Reklam büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi
- Analitikanın konfiqurasiya edilməsi
- Reklam kampaniyalarının aktiv edilməsi
- Əldə edilmiş nəticələr barədə hesabatların hazırlanması
Media reklamı brend, sayt, ticarət nişanı, məhsul və ya xidmətin effektiv şəkildə irəlləməsi üçün üsuldur. Oxucuların diqqətini mətn, qrafik və səsli məlumat ilə cəlb edir. Bu video, bannerlər və ya digər şəkillər ola bilər.
Media reklamı geniş oxucu kütləsinə yönəlib. Siz onu böyük internet-portalında və ya tematik saytda yerləşdirə bilərsiniz.
Təhlil
Hazırlıq və inkişaf
Reklam kampaniyasına başlamaq
Reklam kampaniyasını idarə etmək
Hesabat vermə
Hədəf auditoriyası yüksək trafikə malik olan mənbələrdə və onlayn portallarada əhatə etmək.
Xüsusi saytlarda məhsul / xidmətləri reklam edərkən hədəf auditoriyanın geniş əhatəsi.
Şəkil və ya video vasitəsi ilə, hədəf auditoriyasını əhatə etmək.
İmicinin formalaşması.
Müxtəlif formatların mövcüdluğu: plakatlar, düymələr, fərqli vidcetlər və s.
- Media kanallarının seçimi
- Hədəf kütlənin seçilməsi
- Reklam büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi
- Analitikanın konfiqurasiya edilməsi
- Reklam kampaniyalarının aktiv edilməsi
- Əldə edilmiş nəticələr barədə hesabatların hazırlanması
- Biznes və məhsul təhlili
- Media kanallarının seçimi
- Hədəf kütlənin seçilməsi
- Reklam büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi
- Analitikanın konfiqurasiya edilməsi
- Ana səhifəni yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələr
- Reklam tövsiyələri
- Reklam kampaniyalarının aktiv edilməsi
- Əldə edilmiş nəticələr barədə hesabatların hazırlanması
- Reklam effektliyinə dair hesabatın hazırlaması