Bizim məqsədimiz yeni kartların hər bir alıcıya uyğun olduğunu göstərmək və seçim qarşısında qalan potensial müştərilər üçün kartı avtomatik olaraq müəyyənləşdirən əyləncəli anket hazırlamaq idi.
Qərara gəldik ki, yaradacığımız ikinci əlifba isə Qazaxıstan əlifbası olsun. Bu dildə olan əlifbamız da şəkilli və səsli olaraq hazırlanmışdır.
Nar Mobile və Ali&Nino kitab mağazaları şəbəkəsi “Turbo” internet paketlərini aldıqda istənilən kitaba 40%-dək endirim qazandıran kampaniyaya başladı.
Tapşırığımız payız kampaniyasını irəlilətmək idi. Bu kampaniyanın şərtlərinə görə, kreditin bitməsinə yaxın kredit faizi qayıdır.
Biz BP Azerbaijan şirkətinin nəzdində fəaliyyət göstərən Caspian Energy Centre muzeyi üçün ev təhlükəsizliyi haqqında maarifləndirici interaktiv oyun hazırladıq.
Caspian Energy Centre muzeyi BP Azerbaijan şirkətinin nəzdində fəaliyyət göstərir. Bu muzeyə turlar təşkil edilir və enerji istehsalatı haqqında məlumatlar verilir.
Kapital Bank Azərbaycanda özündə müxtəlif kartların funksiyalarını birləşdirən ilk və yeganə plastik kartın dizaynı və reklam kampaniyasının hazırlanması üçün bizə müraciət etdi.