Kommesk üçün aydentika

2018-ci ildə Kommesk Insurance şirkətinin rebrendinqini müvəffəqiyyətlə hazırladıq.

Kommunikasiya bütövlüyünü qorumaq, rəqiblər arasında fərqlənmək və müştəri ilə emosional əlaqə yaratmaq üçün brend atributları yaratmaq qərarına gəldik.

Məqsədimiz brendi insanlaşdırmaq, yəni personajlar yaratmaq idi. Bütün sonrakı məhsullar və kommunikasiyalar onlar vasitəsilə çatdırılacaqdır.

1commesk_case.jpeg

Tədqiqatdan tutmuş illüstrasiyaların çəkilməsinə və şəkillərin sonrakı tətbiqinə qədər 6 mərhələdən keçdik:

  1. Tədqiqat 2) Psixoqrafik seqmentləşdirmə 3) Xarakter/ şəkil tərifi 4) Aydentika 5) Nəticə 6) Sonrakı adaptasiya.
2commesk_case.jpeg

Bazar araşdırmasından sonra brend arxetiplərin tərtibatına başladıq. Dost və skeptik portretlərimiz inam və şübhə arasındakı ziddiyyəti təmsil edir.

Bir dost, əksər hallarda Qəhrəmanın sadiq yoldaşıdır. Əsas məqsədi dəstək verməkdir. Bəzən kimə və nəyə dəstək verdiyinə şübhə edə bilər, lakin daim sadiq qalır.

3commesk_case.jpeg

Dost Skeptik tərəfindən balanslaşdırılmışdır. Dost inandığı yerdə skeptik şübhə edir, dost dəstəklədiyi yerdə skeptik qarşı çıxır. Skeptikin vəzifəsi əvvəlcədən uğursuz fikirlərə işarə etmək, süjetə kritik nöqteyi-nəzərdən baxmaqdır. Skeptik Qəhrəmanın hərəkətlərini, düşüncələrini və fəlsəfəsini sual altına alır və çox vaxt haqlı çıxır.

4commesk_case.jpeg

Nəticədə, Aydar və Barxan adlı unikal personajları və uzun müddət yaşamağı vəd edən konsepsiya əldə etdik.

5commesk_case.jpeg
6commesk_case.jpeg
7commesk_case.jpeg
Briefi doldurun
👍

Sorğunuz üçün təşəkkür edirik!

Ən yaxın zamanda sizinlə əlaqə saxlayacağıq.

Əlaqə məlumatları
+994 77 404 99 00
[email protected]