2018-ci ildə Kommesk Insurance şirkətinin rebrendinqini müvəffəqiyyətlə hazırladıq.
Kommunikasiya bütövlüyünü qorumaq, rəqiblər arasında fərqlənmək və müştəri ilə emosional əlaqə yaratmaq üçün brend atributları yaratmaq qərarına gəldik.
Məqsədimiz brendi insanlaşdırmaq, yəni personajlar yaratmaq idi. Bütün sonrakı məhsullar və kommunikasiyalar onlar vasitəsilə çatdırılacaqdır.
Tədqiqatdan tutmuş illüstrasiyaların çəkilməsinə və şəkillərin sonrakı tətbiqinə qədər 6 mərhələdən keçdik:
Bazar araşdırmasından sonra brend arxetiplərin tərtibatına başladıq. Dost və skeptik portretlərimiz inam və şübhə arasındakı ziddiyyəti təmsil edir.
Bir dost, əksər hallarda Qəhrəmanın sadiq yoldaşıdır. Əsas məqsədi dəstək verməkdir. Bəzən kimə və nəyə dəstək verdiyinə şübhə edə bilər, lakin daim sadiq qalır.
Dost Skeptik tərəfindən balanslaşdırılmışdır. Dost inandığı yerdə skeptik şübhə edir, dost dəstəklədiyi yerdə skeptik qarşı çıxır. Skeptikin vəzifəsi əvvəlcədən uğursuz fikirlərə işarə etmək, süjetə kritik nöqteyi-nəzərdən baxmaqdır. Skeptik Qəhrəmanın hərəkətlərini, düşüncələrini və fəlsəfəsini sual altına alır və çox vaxt haqlı çıxır.
Nəticədə, Aydar və Barxan adlı unikal personajları və uzun müddət yaşamağı vəd edən konsepsiya əldə etdik.
Ən yaxın zamanda sizinlə əlaqə saxlayacağıq.