Brendinq və Dizayn

Qısa məlumat

Azərbaycanda biz hazırda maliyyə bazarının yarısına hakim olan Bolkart və Birkart taksit kartlarını uğurla inkişaf etdirmişik. Portfelimizə həmçinin Azərbaycan manatının simvolu, Şuşa şəhərinin fərqli loqotipinin hazırlanması, həmçinin Rabitə Bank, Teleport, AzərKosmos və BP Azərbaycan kimi korporativ brendlərin yaradılması daxildir. Bundan əlavə, biz Risk üçün çoxsaylı dizayn və brendinq təşəbbüsləri ilə yanaşı, Muğan Bank üçün korporativ brendinq təqdim etmişik. Qazaxıstanda Kommesk və Centras şirkətlərinin rebrendinqini öhdəmizə götürdük, ABŞ-da isə Sumnotes layihəsi ilə iz qoymuşuq.
01

Araşdırma

Brendləşmə prosesi biznesinizi, sənayenizi və məqsədlərinizi dərindən başa düşmək üçün hərtərəfli araşdırma ilə başlayır. Bu tədqiqat məqsədlərinizə uyğun olan brendinq strategiyasının hazırlanması üçün əsas təşkil edir.
02

Yerli və Qlobal müqayisə

Biz sənayeniz daxilində həm yerli, həm də qlobal olaraq brendinq meyllərini və ən yaxşı təcrübələri təhlil edirik. Bu müqayisə bizə brend şəxsiyyətinizin yaradılmasına rəhbərlik edə biləcək effektiv strategiyaları və innovativ ideyaları müəyyən etməyə kömək edir.
03

Rəqib təhlili

Rəqiblərinizin brendinq strategiyalarını, vizual şəxsiyyətlərini və mesajını öyrənirik. Bu təhlil bizə brendinizi fərqləndirmək və bazarda unikal dəyər təklifi yaratmaq imkanlarını müəyyən etməyə kömək edir.
04

Fokus Qrupları

Hədəf auditoriyanızın təmsilçi nümunəsi ilə fokus-qruplar keçirmək bizə keyfiyyətli anlayışlar toplamağa imkan verir. Bu anlayışlar markanızın atributlarını formalaşdırmağa kömək edir, onların auditoriyanızın üstünlükləri və istəkləri ilə rezonans doğurmasını təmin edir.
05

Müsahibələr

Brendinizin əsas dəyərlərini, missiyasını və vizyonunu anlamaq üçün komanda üzvləriniz və rəhbərliyiniz də daxil olmaqla, əsas maraqlı tərəflərlə müsahibə alırıq. Bu anlayışlar biznesinizi həqiqi şəkildə təmsil edən brendinq strategiyası yaratmaq üçün çox vacibdir.
06

Hədəf auditoriyası

Hədəf auditoriyanızın müəyyən edilməsi brendinizi doğru insanlara uyğunlaşdırmaq üçün vacibdir. Demoqrafik göstəriciləri, davranışları, üstünlükləri və ehtiyacları nəzərə alaraq, ideal müştərilərinizin ətraflı profilini yaradırıq.
07

Arxetip

Biz biznes şəxsiyyətinizə və dəyərlərinizə ən yaxşı uyğun gələn brend arxetipini müəyyən edirik. Arxetiplər izləyicilərinizlə rezonans doğuran ardıcıl mesajlaşma və vizual görüntülər hazırlamaq üçün aydın çərçivə təmin edir.
08

Səs tonu

Səs tonunun yaradılması brendinizin bütün platformalarda ardıcıl və orijinal ünsiyyət qurmasını təmin edir. İstər səmimi, istər peşəkar, istər yumoristik, istərsə də məlumatlı olsun, ton brendinizin xarakterini əks etdirir.
09

Brend Yerləşdirmə

Araşdırma və anlayışlara əsaslanaraq, biz sizin brendinizin bazarda unikal mövqeyini müəyyənləşdiririk. Bu, markanızı rəqiblərdən fərqləndirir və hədəf auditoriyanıza təklif etdiyiniz xüsusi dəyəri vurğulayır.
010

Brend Kimliyi

Brendləşmə prosesinin kulminasiya nöqtəsi olan özünəməxsus loqo, rəng palitrası, şrift və vizual elementlərin yaradılmasını əhatə edir.

Pasha Holding, BP və siz

Müştəri siyahımızda bizə etibar edən bir çox fərqli yerli və xarici şirkətlər var. Siz də bu siyahıda ola bilərsiniz!

Briefi doldurun
👍

Sorğunuz üçün təşəkkür edirik!

Ən yaxın zamanda sizinlə əlaqə saxlayacağıq.

Əlaqə məlumatları
+994 77 404 99 00
[email protected]