Bütün kanallar üzrə sorğuları qəbul edən, niyyətləri tanıyan və əməliyyatları icra edən vahid intellekt sistemi. O, bütün proseslərin mərkəzi olan AI Engine üzərində işləyir.

AI Əlaqə Mərkəzi istənilən kanaldan daxil olan müştəri sorğularını qəbul edir, emal edir və onları avtomatik olaraq CRM-də qeydə alır.
Veb sayt çat
Səsli / Zəng mərkəzi
Telegram
WhatsApp Business
AI əlaqə qurur
Niyyəti anlayır
Düzgün prosesə yönləndirir
Əməliyyatı icra edir
AI mesajları real vaxtda analiz edir və müştərinin nə istədiyini müəyyənləşdirir. Ani anlayış — operatora ehtiyac yoxdur.
Niyyət nümunələri:
Niyyəti tanıyır
Konteksti anlayır
Dili avtomatik dəyişir
Strukturlaşdırılmamış mətnlə işləyir
Emosiyaları aşkar edir
Bütün kommunikasiya kanallarını əhatə etmək üçün üç növ AI agenti
Veb sayt, WhatsApp, Telegram, Instagram və Facebook daxil olmaqla bütün çat kanalları üzrə işləyir. Mesajları anlayır, əməliyyatlar aparır və brendin özünəməxsus üslubunu qoruyur.
Canlı operator kimi zəngləri qəbul edən səsli köməkçi.
Müştərilərə zəng edən və sövdələşmələri müstəqil şəkildə bağlayan AI satış agenti.
Hər bir agent brend üçün yaradılır və vahid ünsiyyət tərzində ünsiyyət qurur.
Dəstək agenti
Müştəri problemlərini həll edirSatış meneceri
Müştərini alışa yönləndirirEkspert
Mürəkkəb məsələlər üzrə məsləhət verirAI şirkətin daxili mənbələrindən öyrənir
Veb sayt
PDF / Təlimatlar
Bilik bazası / FAQ
API: CRM / ERP / OMS / Rezervasiya
Sistemdəki məlumatlar dəyişdikdə, AI biliklərini avtomatik olaraq yeniləyir — əl ilə yeniləməyə ehtiyac yoxdur.
Bütün biznes proseslərinin yaradıldığı vizual ssenari qurucusu.
Tipik ssenarilər:

Sistem əməliyyatları avtomatik şəkildə icra edir — operator olmadan.
Lead-lər yaratmaq
Ödənişləri başlatmaq
Rezervasiyaları dəyişmək
Sənədlər yaratmaq
Bildirişlər göndərmək
Çarpaz satış / upsell həyata keçirmək
Texnologiyalar:
AI Əlaqə Mərkəzi müştəri qarşılıqlı əlaqələri üzrə tam icmalı təqdim edir.
Dialoqların tarixi
Müştəri qiymətləndirməsi
Emal sürəti
Tanıma dəqiqliyi
Agentin effektivliyi
Hunidə konversiyalar
AI Əlaqə Mərkəzi əməliyyat xərclərini azaldır və müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırır.
AI Əlaqə Mərkəzindən istifadə etməyə başlayın və bu gündən etibarən müştəri təcrübəsini dəyişdirin.
Ən yaxın zamanda sizinlə əlaqə saxlayacağıq.
Ən yaxın zamanda sizinlə əlaqə saxlayacağıq.