Rabitə Bank ölkənin ən qədim banklarından biridir. Tapşırıq, bankın mövqeyini müəyyən etmək, yeni loqotip və korporativ üslub hazırlamaq idi.
Rabitə Bankın komandası ilə birlikdə strategiyanı tətbiq edib, ona əsasən brendin məğzi, xarakteri və görünüşünü təyin etdik. Daha sonra loqotip, korporativ üslub və istifadə üçün təlimat yaratdıq.
Bir çox dillərdə rabitə "əlaqə", "münasibət" deməkdir. Yeni loqotipdə rənglərin və formaların birləşməsi bir növ əlaqə yaradır. Formalar eyni anda "R" və "B" hərflərini yaradır.
Tədqiqatlar nəticəsində bazarda yaşıl rəngin boş olduğunu gördük. Həmçinin, yaşıl, bankın sabit və etibarlı imicinə uyğundur. Yaşıl rəng inkişaf, müdriklik, yenilik və dəyərləri təmsil edir.
Nəticədə dinamik və müasir bir aydentika əldə etdik.
Ən yaxın zamanda sizinlə əlaqə saxlayacağıq.