Access Bank Azərbaycanda kiçik biznesin inkişafına və ölkə əhalisinin maliyyə inteqrasiyasına dəstək verən aparıcı banklardan biridir.
Bank özəl bank portfelini genişləndirmək qərarına gəldiyi üçün bizim əsas vəzifəmiz yeni Access bank bank kartı üçün kommunikasiya planı və strategiyası, reklam kampaniyasının adı və konsepsiyasını hazırlamaq idi.
Biz bir az araşdırma apardıq və müştəri profilinə əsaslanaraq “Sığorta” və “Faydalar” sözlərinə diqqət yetirdik. Buna əsasən, kampaniyanın və xəritənin özünün ünsiyyət tonu 60-70% dostdur.
Bazardakı rəqibləri və müştərilərin kredit kartları, məhsulları və onların Access Bank haqqında anlayışını nəzərə alaraq, qərara gəldik ki, yeni kartın arxetipi Everyman, Sage və Caregiver olmalıdır.
Biz məhsulun adını araşdırmaya əsaslanaraq hazırlamışıq - "Ok kart". Bu kartın ən vacib xüsusiyyəti əlçatanlıqdır. Yəni, demək olar ki, hər kəs bu kartı asanlıqla istənilən maaşla, hətta minimum maaş ilə ala bilər. Bu kontekstdə "Ok" sözü bədii olaraq müştərinin sorğusunun təsdiqini ifadə edir.
Bundan əlavə, biz bu kampaniya üçün “OK? TAMAM!". Məhsulun satışa çıxarılmasından sonra əsas mesaj "həyatınıza OK əlavə edin" idi.
Kampaniya üçün digər dəstəkləyici mesajlar da hazırlamışıq, məsələn, “Kredit yaxşıdır!”, “Yaxşı, minimum əmək haqqına belə kart” və s.
Ünsiyyətimizdə “OK” sözünü təkrarladığımız üçün bu reklam kampaniyasının əsas personajı kimi Tutuquşu seçdik. Bu unikal quş insanları cəlb edir, konsepsiyanın ideyasını vurğulayır və Ok kartının parlaq nümayəndəsidir.
Ən yaxın zamanda sizinlə əlaqə saxlayacağıq.